#

Cari Blog Ini

    Slide Show

    Jumaat, 30 Januari 2009

    Rumah Ku Banjir

    Khamis/29hb Januari 2009. Kampungku atau lebih lebih lagi rumah ku telah dilanda banjir. Tapi akan daya sudah lumrah alam. Huhuhuhuhu sedih juak rasa nya rumah ku telah masuk air....

    Entah Kenapa hari itu aku lewat nalik kerja padahal sehari suntuk hujan turun tidak henti henti.... Mungkin kerana aku harus membuat kerja yang seharusnya telah siap sebelum ini....
    Setibanya aku dirumah.. ku lihat rumah ku masuk air... tapi pa boleh aku buat... cuma melihat...

    Semasa aku dirumah aku yang tidak tahu hendak berbuat apa. aku Melihat Camera ku yang berada di atas meja Komputer ku. Ku On "yah ....ada bateri... ambik gamba lok..." terus aku ambil beberapa gamba yang akan ku papar buat tatapan anda semua...

    Nie Beberapa Shot Yang Aku ambik dari dalam rumah semasa kejadian banjir pada malam itu.....

























    2 ulasan:

    Unknown berkata...

    wah dasat..dasat wo itu banjir
    riya umah mek d ckei nun masuk air juak mak mek padah
    p d kL tok jarang alu jak ujan
    huhuhu cnun siap banjir
    tanah runtuh agik
    huaaaaaaaaa

    Tanpa Nama berkata...

    Nie Lah gaya... dah sampe musim tengkujuh sitok... nasib sik tinggi gilak air ya nait...mun nya tinggi abis lah barang komputer kmk. huhuhuhu

    Random

    http://www.slide.com/r/HBrOkud4xz-xPTX6X1PWFdvYJvyQ0k50?previous_view=lt_embedded_url

    Slide Show

    TABDIV

    shoutmix


    ShoutMix chat widget
    Online Users

    Online User

    Mengenai Saya

    Foto saya
    Kota Samarahan, Kuching Sarawak, Malaysia
    Email:zackboyz@yahoo.com Contact No:016 861 9840

    Anda Pelawat Ke

    Senarai Blog Saya


    Pengikut