#

Cari Blog Ini

    Slide Show

    Sabtu, 24 Januari 2009

    Irwandy & Nur Amira 28hb Disember 2008










    Salah satu dari koleksi gambar pengantin aku yang paling sporting. Nie aku nak cita kat korang yang melihat blog aku nie.
    Irwandy Ann atau nama yang paling famaous di office kita orang ialah boyak sememangnya sporting dalam mengambil pangantin. Nie kira yang first time aku jumpa pengantin yang sporting giler. Nak dipanjangkan cerita boyak nie mengikut apa yang aku suruh buat dan aku berjaya mengambil gambar yang aku rasa paling best dalam banyak banyak gambar pengatin yang aku ambil selama nie. Dibantu pulak leh member yang seangkatan dalam bidang photografi nie. makin lah lebih banyak idea yang aku dapat.

    Masih aku ingat nie kali kedua aku bermain dengan CLS yang yang diajar oleh member aku yang sorang nie. Fuh kira puas ati lah ari tu.
    And kepada Irwandy Terima kasih berbanyak kerana bagi aku peluang untuk mengambil gambar engkau yang aku rasa paling best selama aku ambil gambar pengantin.
    Semoga Engkau bahgia selama nya.

    Random

    http://www.slide.com/r/HBrOkud4xz-xPTX6X1PWFdvYJvyQ0k50?previous_view=lt_embedded_url

    Slide Show

    TABDIV

    shoutmix


    ShoutMix chat widget
    Online Users

    Online User

    Mengenai Saya

    Foto saya
    Kota Samarahan, Kuching Sarawak, Malaysia
    Email:zackboyz@yahoo.com Contact No:016 861 9840

    Anda Pelawat Ke

    Senarai Blog Saya


    Pengikut