#

Cari Blog Ini

    Slide Show

    Sabtu, 24 Januari 2009

    Majlis Makan Ambeng?


    haaaaa..... ini rupanya yang dikatakan majlis Ambeng..... maafkan aku kerna tersalah sebut majlis Ambong tetapi Majlis Ambeng... hahhahahaha......

    nampak gayanya rupa majlis ini lebih kurang dengan majlis makan selamat yang sering orang melayu adakan selepas upacara ijab dan kabul dijalankan... akan tetapi majlis makan ambeng ini lebih unik lagi keran makan yang akan disiapkan kepada orang ramai ditutupi dengan daun pisang...

    nak tau apa jenis makanan yang disediakan...
    nie yang aku tenggok tadi lah....

    1. Mie Goreng.., (tetapi rupanya macam mie kolok yang digoreng)
    2. Ayam Masak kari (sedap jugak Lain jugak rasanya dari ayam yang selalu kita makan kat kedai kkat luar tu...
    3. lauk pauk... (yang ni aku tak tau nak cakap apa jenis lauk....

    yang pasti aku bedal je .. hehehehehe

    0 ulasan:

    Random

    http://www.slide.com/r/HBrOkud4xz-xPTX6X1PWFdvYJvyQ0k50?previous_view=lt_embedded_url

    Slide Show

    TABDIV

    shoutmix


    ShoutMix chat widget
    Online Users

    Online User

    Mengenai Saya

    Foto saya
    Kota Samarahan, Kuching Sarawak, Malaysia
    Email:zackboyz@yahoo.com Contact No:016 861 9840

    Anda Pelawat Ke

    Senarai Blog Saya


    Pengikut