#

Cari Blog Ini

    Slide Show

    Sabtu, 24 Januari 2009

    First Januari 2009 Job

    Hari ini atau hari yang aku post artikel ni.. iaitu 24hb Januari 2009 dimana aku telah di booking oleh mak sedara aku untuk mengambil gambar adik ipar nya yang akan melangsungkan perkahwinanan esok... 25hb Januari 2009..

    Ini merupakan first Job aku di tahun 2009. Aku pun tidak menyangka bahawa ramai yang telah melawat blog aku. dan melihat hasil hasil keja yang aku rasa agak biasa tetapi tidak kepada mereka yang melihat blog aku atau yang ingin menyuruh aku mengambil gambar mereka. Terima kasih kepada anda semua yang memberi kepercayaan kepada aku untuk mengambil gambar korang...

    Sambung Balik...
    petang nie aku akan pergi ke Kampung Menaul yang tidak jauh dari daerah Serian kira kira 2 atau 3 km saja lagi nak sampai ke Serian...untuk mengambil gambar Majlis Ambong entah aku pun tidak tahu majlis apakah itu...

    Mengikut kata mak sedara aku majlis lebih kurang dengan majlis makan selamat dikalangan orang melayu. tapi oleh kerana itu majlis orang jawa maka majlis itu di gelar Majlis Ambong.
    Nanti aku akan upload gambar yang aku ambil untuk disaksikan bersama kita bersama bagaimana dan macamana majlis itu dijalan kan......
    Tungguuuuuuuu.......

    0 ulasan:

    Random

    http://www.slide.com/r/HBrOkud4xz-xPTX6X1PWFdvYJvyQ0k50?previous_view=lt_embedded_url

    Slide Show

    TABDIV

    shoutmix


    ShoutMix chat widget
    Online Users

    Online User

    Mengenai Saya

    Foto saya
    Kota Samarahan, Kuching Sarawak, Malaysia
    Email:zackboyz@yahoo.com Contact No:016 861 9840

    Anda Pelawat Ke

    Senarai Blog Saya


    Pengikut