#

Cari Blog Ini

    Slide Show

    Khamis, 5 Mac 2009

    Sample Design Album

    Salah Satu sample design album yang aku buat baru baru nie... atau dengan lebih nama lain custom album...

    Dan kepada sesiapa pasangan pengantin yang ingin mneggunakan khidmat aku untuk menjadi jurugambar mereka aku cadangkan biar lah mereka berbelanja lebih sikit untuk membuat design album ni kerana hasilnya.... fuhhhhh... susah aku nak terangkan... Lagi pun bukan selalu kita nak buat design album untuk kawin ... sekali seumur hidup... nie pikir kitak orang.

    Dan juga aku ucapkan terima kasih kepada tuan empuan album ini iaitu sulaiman dan isterinya kerana sudi memberi aku kesempatan membuat design album untuk mereka... terima kasih kawan.....






























    1 ulasan:

    ghazalisidi berkata...

    nang kck pok!

    Random

    http://www.slide.com/r/HBrOkud4xz-xPTX6X1PWFdvYJvyQ0k50?previous_view=lt_embedded_url

    Slide Show

    TABDIV

    shoutmix


    ShoutMix chat widget
    Online Users

    Online User

    Mengenai Saya

    Foto saya
    Kota Samarahan, Kuching Sarawak, Malaysia
    Email:zackboyz@yahoo.com Contact No:016 861 9840

    Anda Pelawat Ke

    Senarai Blog Saya


    Pengikut