#

Cari Blog Ini

    Slide Show

    Sabtu, 28 Mac 2009

    Muhammad Alvin & Ning (14hb Mac 2009 Miri)

    Terima Kasih dan selamat pengantin baru ku ucapkan kepada member ku yang sorang tok cos nya dah selamat diijabkabulkan dengan erti kata lain "NIKAH" di miri pada 14hb Mac 2009. Selamat berbahagia Geng....

    Nak dimulakan ceritanya... aku telah diundang ke majlis perkahwinan kawan ku yang bergiat dalam bidang yang sama tapi bukan photografi tetapi dalam bidang videografi, di miri. Tetapi undangan yang aku terima bukanlah sebagai tetamu atau sehabat handai yang dijemput untuk menghadiri majlis perkahwinan akan tetapi undang sebagai Photografher Rasmi Majlis Perkahwinan Mereka. Terima Kasih aku ucapkan kepada Alvin. Maklumlah sebelum nie nang selalu juak berkerjasama dalam bidang video dan photo majlis-majlis perkahwinan.

    Alhamdulillah kerja yang diamanahkan kepada aku selamat aku selesaikan walau pun perjalanan aku ke MIRI mengharung banyak dugaan yang mencabar. Dan kepada kawan aku ni terima kasih berbanyak cos respon yang baik dalam acara mengambil gambar di majlis perkahwinan mereka..

    Kepada Alvin serta isteri terima kasih berbanyak aku ucapkan ngan kitak 2 cos byk support aku di MIRI riya... Thank a Lot my Friends.









    0 ulasan:

    Random

    http://www.slide.com/r/HBrOkud4xz-xPTX6X1PWFdvYJvyQ0k50?previous_view=lt_embedded_url

    Slide Show

    TABDIV

    shoutmix


    ShoutMix chat widget
    Online Users

    Online User

    Mengenai Saya

    Foto saya
    Kota Samarahan, Kuching Sarawak, Malaysia
    Email:zackboyz@yahoo.com Contact No:016 861 9840

    Anda Pelawat Ke

    Senarai Blog Saya


    Pengikut