#

Cari Blog Ini

    Slide Show

    Isnin, 23 Mac 2009

    FAITHULLAH SHAHREN & ZYURINA














    Minggu Tok Aku dapat call dari member yang sengakatan molah job photografy tok.... Nya mintak tlg aku shoot gambar pengantin yang dikatanya sana saudaranya juak...
    oleh kerana aku tidak ada tempahan minggu ya dengan RELA HATi aku menawarkan diri untuk mengantikan tempat nya..Masa mok pergi kerumah pengantin ya aku telah sesat jalan.. tapi nasib juak dengan ada kemudahan telefon aku dapt pergi ke rumah pengantin...

    Allhamdullilah aku dapat shot yang ku rasa formal dalam mana mana majlis perkahwinan nie... Nie kerana aku dapat yang pengantin nie jarang nak bergamba..Jadi ada kaku sikit lah gamba yang aku ambik... tapi semua gamba yang aku ambik akuu rasa ok dari pengantin cos dah ok sikit dari yang sebelumnya.....

    P/s Mesti pandai buat lawak sikit kat pengantin supaya senyuman tu dapat di capture...

    0 ulasan:

    Random

    http://www.slide.com/r/HBrOkud4xz-xPTX6X1PWFdvYJvyQ0k50?previous_view=lt_embedded_url

    Slide Show

    TABDIV

    shoutmix


    ShoutMix chat widget
    Online Users

    Online User

    Mengenai Saya

    Foto saya
    Kota Samarahan, Kuching Sarawak, Malaysia
    Email:zackboyz@yahoo.com Contact No:016 861 9840

    Anda Pelawat Ke

    Senarai Blog Saya


    Pengikut