#

Cari Blog Ini

    Slide Show

    Sabtu, 24 Januari 2009

    Myt Collage Collection Sample

    Antara Collage yang aku reka dari soft yang baru explore...
    Entah kenapa aku selalu cari software yang baru.. mungkin kerana peredan zaman yang membuatkan aku sering mencari software yang baru untuk membuat sesebuah gambar yang yang memboleh gambar aku kelihatan cantik yang seronok untuk dilihat.. atau kerana zaman sekarang telah ada Desingn Album yang seakan akan memperlihat kraetiviti seseorang dalam mereka bentuk gambar dalam album atau yang sebalik nya.
    renung renungkan dan selamat menghayati.




    0 ulasan:

    Random

    http://www.slide.com/r/HBrOkud4xz-xPTX6X1PWFdvYJvyQ0k50?previous_view=lt_embedded_url

    Slide Show

    TABDIV

    shoutmix


    ShoutMix chat widget
    Online Users

    Online User

    Mengenai Saya

    Foto saya
    Kota Samarahan, Kuching Sarawak, Malaysia
    Email:zackboyz@yahoo.com Contact No:016 861 9840

    Anda Pelawat Ke

    Senarai Blog Saya


    Pengikut